Dags att ge upp?.. (#blogg100 15 & 16)

Gårdagen ägnades åt att försöka komma ikapp efter bästa förmåga, ljuspunkten var att dottern spelade rollspel tillsammans med ett gäng kompisar – det var kul att höra surret från dem under dagen. Blev en upprepning av föregående kväll, somnade framför datorn och fick ge upp och gå och lägga mig…

Idag har jag hyrt lastbil, hämtat upp en kamrat, åkte till Sandviken för att efter en stunds bärande och slitande konstatera att vi inte klarade av att få ner ett piano via en trapp. Det blir att försöka få tag på en flyttfirma direkt imorgon bitti, en trave pengar till bilhyra och bränsle gick upp i rök där vilket är sådär lagom uppmuntrande.

Ägnade eftermiddagen och kvällen åt att sätta ihop information inför en utbildning i Twitter som det är tänkte att jag skall hålla för moderaterna i Dalarna samt lite annan administration relaterat mitt politiska engagemang. Har fortfarande ett antal saker kvar på ToDo-listan men det blir nog inte så mycket mer idag, känner mig inte på topp men det är förhoppningsvis inget annat trötthet.

Kanske bara är att inse faktum och ge upp försöket att hålla i hela #blogg100…

Ny friska tag imorgon – eller?

Kommentera

